Jatkoa osaan 14A

snapshot_34f3eead_357e41f8.jpgsnapshot_34f3eead_357e41fc.jpg
Ennen pitkää juhlat loppuivat, ilman poliisin keskeytystä. Vieraiden lähettyä juhlat jatkuivat vielä parilla tavalla.
Isä alko pelaamaan Wiillä lumilautailupeliä ja..

snapshot_34f3eead_f57e4196.jpg
Piritta hurmioitui alkoholiin.

snapshot_34f3eead_757e41a4.jpgsnapshot_34f3eead_957e41e6.jpgsnapshot_34f3eead_557e41ad.jpg
Tytöllä oli koko ajan lasi kädessä vaikka ei ollu ees täys ikänen. Mä yritin toppuutella Piritan juomista, mut tyttö vaan suuttu ku yritti estellä.

snapshot_34f3eead_d57e35f5.jpg
Onneks äiti sai Piritan lopettamaan ja passitti tytön nukkumaan. Mä taas taisin syyä vähän liikaa. Maha jotenki 'kasvo' heh. Nyt ei auttais muuku kunnon treeni.

snapshot_34f3eead_d57e37e8.jpg
Mä lähin uuteen uima-altaaseen uimaan ja pian näin Piritan kävelen mun luokse. Se oli heränny ja tuli mun kans kelluskelemaan.

snapshot_34f3eead_557e396a.jpg
Ei se uiminen tai oikeestaan kelluminen turhaa ollu, mähän laihduin ihan silmissä. Nyt nukkumaan. Kello oli jo ties mitä. Onneks mulla on yötyö niin ei oo vaikeuksia. Saa nukkuu pitkään, toisin ku Piritta joka yritti raahautua portaita ylös.

Aamulla mä heräsin ajattelin lähtee käymään Stadissa ku huomasin..

snapshot_34f3eead_557e3b87.jpg
Posteljoonin. Doris! Kaunis Doris!

snapshot_34f3eead_357e3f7b.jpg
Kyselin naiselta kaikenlaista kuten rahatilannettakin, mutta aika vähän taisi neito omistaa. Mutta mitä väliä. Raha ei oo tärkeintä, vaan se vaimo. Mä pyysin Dorista treffeille.

snapshot_34f3eead_157e3d69.jpg
Ja mähän ihastuin tähän lumoavaan naiseen

snapshot_34f3eead_357e3d6e.jpg
Doris myös muhun. Mut sit sain selvillä sen kauheimman asian.. nainen oli Romantiikkatavoitteinen.

snapshot_34f3eead_957e3ba6.jpg
Emmä voi romantiikkatavotteisen kanssa mennä naimisiin. Mikään ei tietenkään estä sitä mut se on periaate kysymys!

snapshot_34f3eead_957d05d5.jpg
snapshot_34f3eead_157e6c4f.jpg
Mä lähin uudestaam Bileys Pureukseen kohtuullisen tarjonnan takii. Ja löysinki pari leidiä, mut kumpikaan naisista ei tykänny musta. En kelvannu niille. Mulla on älyttömän huono tuuri naisrintamalla.

snapshot_34f3eead_357e74a9.jpg
Vaihoin taas paikkaa. Ja löysin portin pielestä ennustaja eukon. Päätin kysyy neuvoo.

snapshot_34f3eead_957e74da.jpg
Ainoostaan kylmä kahiseva tois mulle etsimäni..

snapshot_34f3eead_957e74de.jpg
Työnsin eukolle n.900§ käteen ja jäin odotteleen.

snapshot_34f3eead_f57e74fb.jpgsnapshot_34f3eead_f57e7510.jpg
Hetken päästä selkäni taakse tipahti.. Putkimies Asta, voi juma mikä tuuri. Mä passitin naisen samantien pois. En tee yhtään mitään vanhalla mun vanhempien ikäsellä naisella.

snapshot_34f3eead_f57e7571.jpg
Eukko yritti jo livahtaa karkuun mut nappasin sitä hihasta sillä mä tahoin kokeilla uudestaan.
Nyt sain baarimikon, mut en mä sitä halunnu. Torjuin senkin ja lähin baariin sisälle.

snapshot_34f3eead_b57e6f00.jpg
Sisällä mä näin naisen joka esittäyty Joanna Mattilaksi. Nainen ois kelvannu mulle, mut Joanna vaan nauro ja kysy et vitsailenko mä kun kysyin sitä treffeille. Mä annoin olla ja lähdin kotiin.

Illalla kotona mä soitin puhelun. Kutsuin Miljan meille. En muistanu et mun pitää lähtee töihin. Kesken jutustelujen mun kimppakyyti tuli ja tööttäili pihalla. Mä jouduin
lähtemään, mut Milja jäi meille.


snapshot_34f3eead_d57e4382.jpg
Anette päätti vähän stailata Miljaa nätimmäksi ja nättihän Miljasta tulikin. Ihanat hiukset niitten kaameitten nutturoitten jäljiltä. Anette osaa tehä hyvii muutoksii.

snapshot_34f3eead_557e42b5.jpg
Anette halusi kuitenkin kokeilla vielä toista tyyliä ja pyysi Miljaa istumaan tuoliin. Nainen tietenkin suostui.

snapshot_34f3eead_157e43cd.jpg
Tällä kertaa Aneten stailaus ei  kuitenkaan onnistunut odotetusti. Milja järkyttyi ja häipyi nopeasti kotiinsa.

snapshot_34f3eead_f57e83ce.jpg
Seuraavana aamuna kutsuin Miljan uudestaan meille ja ehdotin uusinta stailausta hyvitykseksi Aneten tempun jälkeen.

snapshot_34f3eead_f57e84ae.jpg
Stailaus onnistui hyvin, vaikka itse sanonkin ja Miljakin piti valtavasti. Valitettavasti nainen ei pitänyt musta siltikään vähääkään. Joten jouduin hylkäämään tämänkin vaimo ehdokkaan.

snapshot_34f3eead_757e87c4.jpg
Myöhemmin illalla kutsuin vaihtoehto nro. 45827 paikalle eli Tea Ritvalan jonka olin  tavannut jossain baarin tapaisessa. Meillä oli paljon keskustelvaa esimerkiksi matematiikka. Hah.

snapshot_34f3eead_757e8831.jpg
Mä sain taas uuden uhrin stailattavaksi. Siis Tean.

snapshot_34f3eead_957e8837.jpgsnapshot_34f3eead_757e884a.jpg
Ensimmäinen yritys ei oikein onnistunut joten täyty kokeilla taas uudestaan.

snapshot_34f3eead_b57e89a7.jpg
Lopputulos oli sit tällänen ainaki vähän parempi ku ennen. Heh.

snapshot_34f3eead_757e8a53.jpg
Illanpäälle Tea kuitenkin joutui lähtemään ja silloin Piritta tuli töistä. Tyttö oli saanut potkut käskettyään siivojat siivoamaan joidenkin opiskelijoiden sotkuja. Piritta oli murheen murtama, kukapa ei olisi saatuaan potkut unelma-ammatistaan.

Seuraavana aamuna mä soitin Tealle ennen kuin nainen ehtisi lähte töihin. Ja onnistuin juuri saamaan naisen langanpäähän. Kutsuin samantien Tean kyläilemään. Ehkä pitemmäksikin aikaa.

snapshot_34f3eead_957e9022.jpg
Tea tuli. Pyysin naista tulemaan sisäpihalle, pois Doriksen murhaavan katseen alta.

 
snapshot_34f3eead_757e907f.jpg
Mä kysyin myös Tealta rahatilannetta. Kyllä me Tean varallisuuksilla jo kassaa kartutetaan.Ainakin jonkin verran.

snapshot_34f3eead_957e90ff.jpg
Ja me tanssittiin keskellä päivää.

snapshot_34f3eead_957e9052.jpg
Mä pyysin Teaa muuttamaan meille. Tietenkin nainen suostui.
Ja vähän tietoja Teasta. Tea on tietotavoitteinen, mutta on Talousnerona.
Pitää vampirismista ja muokatuista hiuksista ei pidä lihaksikkaista simeistä.
Horoskoopiltaan on Kalat. Ja toi mukanaan 8359§


Tässä oli taas tämmönen osa. Mitä tykkäsitte?
-josem