snapshot_34f3eead_34f9666f.jpg
"Illalla Arvi oli ollu käymässä. Ja olin luultavasti nukahtanu ruokaani, mut näköjään jossain vaiheessa yötä olin raahautunu sänkyyni. Näköjään, koska mulla on pyjama päällä.."

snapshot_34f3eead_94f966ec.jpg
"Jonkun aikaa mä källäilin ja mietin mitä tekisin. Mä sit kuitenki rohkaistun ja soitin Arville. Vaik eikö oikeesti miehen pitäs soittaa naiselle treffien jälkeen(?) Paitsi ettei me oltu eilen treffeillä. Syötiin vaan ja keskusteltiin 'sivistyneesti'"

snapshot_34f3eead_74f96bb3.jpg
"Mä olin rakastunu Arviin ja niin näytti Arvi olevan myös muhun. Arvi ei kuitenkaan kovin kauaa ehtiny olla mun luona. Se sano et sillä on töitä. Sano tulevansa illalla uudestaan käymään."

snapshot_34f3eead_74f96b5c.jpg
"Arvin ollessa poissa mä etin töitä itelleni, mut huonolla menestyksellä. Mitään mielenkiintosta en löytäny. Loppujen lopuks täyttelin ristikkoa ajankulukseni."

snapshot_34f3eead_14f9696b-1.jpg
"Illalla Arvi tuli, kuten lupaski. Melkein samantien se ehotti mulle josko muutettais yhteen. Tietenki mä suostuin. Olin ilonen ja tosi onnellinen, luulin et onnellisempi en vois olla."

snapshot_34f3eead_54f967df.jpg
"Arvi osti tuomillaan rahoilla meille pienen sohvan ja television. Juuri sopivan kokosen vain kahdelle. Ja ehkä siitäkin syystä telkkarin koska mä olin valittanu sille tekemisen puutetta tässä rähjäsessä kämpässä."

snapshot_34f3eead_34f96d47.jpg
"Arvi oli jopa ostanu itelleen, tai meille, kaukoputken jolla se sit tiiraili naapureita. Ehkä tahalleen tai sit vaan vahingossa."

snapshot_34f3eead_54f96d89.jpg
"Yhtäkkiä meille juoksi Maria, enhän mä sitä tuntenu tai ikinä ees ollu jutellu mut kyllä mä siitä huhuja olin kuullu. Kartanolan Maria sairaalassa töissä, oikein yleislääkäri jos ei jopa kirurgi.Tuli Arville vauhkoomaan kotirauhan rikkomisesta."

snapshot_34f3eead_34f967c3.jpg
"Mä valmistin meille iltapalaa. Tai aamuhan se tais jo olla. Arvi yritti selittää mulle vangeista ja niitten karkausyrityksistä. En oikeestaan ymmärtäny, mut yritin näyttää asiasta tietävältä."

snapshot_34f3eead_14f969fd.jpg
"Mä yritin vihjailla joko mentäis makuuhuoneen puolelle vaikka eihän meillä mitään makuuhuonetta ollu. Arvi suostu."

snapshot_34f3eead_34f96e36.jpg
"Ja täytyhän sitä sänkyäkin kokeilla, ettei vaan hajois joskus nukkuessa. Hehheh"

snapshot_34f3eead_74f96ada.jpg
"Kello oli jo paljon ku mä vihdoin nousin ylös. Mulla oli kauhee nälkä. Arvi kultasena miehenä keitteli jotain ihmeen papusoppaa liedellä mun tullessa."

snapshot_34f3eead_94f96ae9.jpg
"Arvi kehotti mua menemään pöytään odottamaan. Pian ruoka jo saapukin nenän eteen. Ruoka oli tosi hyvää, Arvi oli mahtava kokki. Ihmettelin miks se ei ollu ravintolassa huippukokkina, mut Arvi sano vaan ettei sitä kiinnostanu tehä mitään gourmee aterioita miljoonia päivässä hienohelmoille."

snapshot_34f3eead_14f9721d.jpg
"Arvi toi mukanaan muuttaessaan taloon 9000§. Sit se myös tilas parkettiliikkeen miehet asentamaan meille uudet lattiat ja tapetoimaan seinät."

snapshot_34f3eead_14f97220.jpg
"Olin maalailemassa uutta tauluu ku yhtäkkiä Arvi koputti mua selkään ja arvaamatta kosi mua. Mitä se oikein ajatteli? Mullahan oli vaan pyjama päällä. Mut ei se tainnu kuitenkaa haitata tai estää tätä tilannetta."

snapshot_34f3eead_14f97240.jpg
"Me tosiaanki oltiin nyt kihloissa. Ja olin vielki onnelisempi ku ikään."

snapshot_34f3eead_74f96f01.jpg
"Melkein heti kihlauksen jälkeen mulle tuli tosi paha olo.Onneksi ehin vessaan ennen ku oisin oksentanu lattialle."

snapshot_34f3eead_34f9807e.jpg
"Yöllä mä heräsin. Mun maha pomppas. Se oli jo selvä merkki lapsen tulosta. Sen jälkeen  en enää saanu unta. Menin keittiöön rymisteleen. Arviki sit  siihen kolinaan heräs."

snapshot_34f3eead_74f97825.jpg
"Mä pyysin Arvia muuttamaan tyyliään. Mua nimittäin ällötti sen kauheet hiukset ja baarimikon vaatteet. Onneks se suostu eikä mun tarvinu erota siitä. Tällänen komistus mun urhosta tuli."

snapshot_34f3eead_f4f9824b.jpg
"Mä olin väsyny kaikesta huolimatta ja stressaantunu ennen kaikkee. Arvi melkein alko itkeen mun puolesta.Se luultavasti tekis mun puolesta mitä tahansa."

snapshot_34f3eead_34fab599.jpg
"Päivät kulu ja yks yö mun maha pomppas sen viimesen kerran. Ja taas samaan aikaan."

snapshot_34f3eead_94f97e18.jpg
"Arvi oli tosi sulonen jutellessaan mahassa köllöttävälle tytölle tai pojalle. Aina se jakso ilahuttaa mua ja meitä."

snapshot_34f3eead_34fab88b.jpg
"Seuraavan aamun hämärissä mun synnytys alko. Kärsimystä mun mielestä. Arvi ei kuullu mun tuskasta huutoo. Se vaan tuhisi rauhassa sängyssä."

snapshot_34f3eead_54fab977.jpg
"Pian mun sylissä oli pieni tyttö. Mun silmät ja mun tukka. Kuinka sulonen se olikaan pienine käsineen ja suurine silmineen"

snapshot_34f3eead_74fab903.jpg
"Yhtäkkiä mun piti laskee tyttö sylistä ja alko uus synnytys."
 snapshot_34f3eead_f4fab909.jpg
"Syliin tupsahti pikkunen poika. Jaa-a että kaksoset se tästä vielä puuttu. Poika oli täsmälleen saman näkönen ku siskonsa. Tummat silmät ja tumma tukka."

snapshot_34f3eead_14fab988.jpg
"Kehtaahan armas herraseni näköjään ilmestyäkkin paikalle, hädän jälkeen. Ihme ja kumma. Päätimme yhdessä tytölle antaa nimeksi Sofian ja pojasta tuli Juho."


Tähän päättyy kolmas osa :)
Kommenttia?