snapshot_34f3eead_f4f965d2.jpg
"Aamulla herätessäni, mun päätä särki ja olin ihan sekasi. Sosiaalisuus oli nollassa ja tää kämppäki on ihan karsee. Mä en tiiä mitä mä teen."

snapshot_34f3eead_34f966a7.jpg

"Tein aamupalaa ja samalla mietin mitä keksisin tänä päivänä. Lopulta päätin et soitan Jyrylle ja kutsuin sen käymään."

snapshot_34f3eead_f4f8261d.jpg
"Jyry saapu luokseni ja me juteltiin ruuasta. Mut se taiski olla ainut asia mistä me oltiin samaa mieltä"

snapshot_34f3eead_94f8265f.jpg
"Olin kyl hiukan pettyny. Ruoka oli näköjään sen elämä, kuten mullakin, mut silti mä oisin tahtonu puhuu jostain muustaki. Esimerkiksi lapsista vaikka et haluisko se lapsia. Mut ei. Se vaan alko piteleen korviaan ku yritin vaihtaa aihetta. Sanoin Jyrylle näkemiin. Onneksi lähti, se varmaan itekki huomas ettei meillä oikein synkannu."

snapshot_34f3eead_74f82686.jpg
"Jyryn lähettyä sit soitin viel Arville, miehelle joka ei pitäny mun jutuista, ihan kokeillakseni olisko mieli muuttunu."

snapshot_34f3eead_74f96726.jpg
"Arvi tuli käymään, ehkä hiukan vastentahtoisesti, mutta tuli siltikin. Sen kans pysty jutteleen muustaki ku vaan ruuasta. Arvi jopa sano ihastuneensa muhun."

snapshot_34f3eead_34f96733.jpg
"Lopulta Arvi oli hurmannu mutkin. Ehkä mä en ollu ihan ajatellu tätä.. ja näin nopeesti. Mä mietin jopa et miks mulla on pyjama päällä keskellä päivää. Mä en tiedä, mä en muista."

snapshot_34f3eead_b4f826fe.jpg
"Me puhuttin rahasta, tai siis mä yritin, mut ei sitä kiinnostanu. Arvin mielestä raha on vaan rikkaiden pakkopullaa. Mä sanoin sille että mä en tahdo olla upporikas tai ees rikaskaan vaan että tyynyn alla olis ees jonku verran mania tulevaisuutta varten.
Se sano ymmärtävänsä."

snapshot_34f3eead_34f8271c.jpg
"Arvi sano rakastavansa vitsejä ja hyvää ruokaa. Kerroin sille sit vitsin. Ja sehän nauro kippurassa ku hullu."

snapshot_34f3eead_14f82777.jpg
"Päätin valmistaa Arville ehtaa kotiruokaa, vaikka ruokaa laittaa en osannutkaan kunnolla."

snapshot_34f3eead_54f82784.jpg
"Juustopastan teko meni vähän myttyyn. Kunnon soppahan siitä syntyi."

snapshot_34f3eead_f4f827a3.jpg
"Mitä muutakaan ku tulipalo. Eihän mulla raukalla ollu varaa ees palohälyttimeen."

snapshot_34f3eead_34f827cd.jpg
"Olin ihan paniikissa. En tienny mitä tehä. Pelkäsin et koko talo palaa poroksi. Mä mukaan lukien."

snapshot_34f3eead_34f827c0.jpg
"Onneks mulla oli sentään puhelin. Soitin palokuntaan. Ne vaan käski pysyy rauhallisena. Mitä h******ä! Kuka tälläsel hetkel pystyis pysymään rauhallisena. Eikö ne tuu auttaan!"

snapshot_34f3eead_34f827d9.jpg
"Kuitenki paloauto ajo talon eteen jonku ajan päästä. Palo oli levinny melkein jo
 yläkertaan ja kattorakenteisiin."

 snapshot_34f3eead_14f827ed.jpg
"Mä seisoin liekeissä tekemättä mitään. Arvi huito ja hyppi pöydän takana. Palonainen sammutti palon ja jäi odottamaan tippiä. Mitään sille en antanu, koska sen tulo oli kestäny liian kauan. Se olis saanu mulle sitä rahaa antaa."

snapshot_34f3eead_94f82818.jpg
"Otin ruuan liedeltä koska suihkuun en päässyt, vaikka olisin tahtonut. Nimittäin Arvi oli ensimmäisenä sinne rynnännyt. Ruoka oli pilalla. Mut pakko se oli syödä tai jos Arvi ei ruokaa tekisi."

snapshot_34f3eead_b4f96b9f.jpg
"Arvi kuitenki hyökkäs mun kimppuun enneku ehin tehä yhtään mitään."

snapshot_34f3eead_d4f8286f.jpg
"Lähdin suihkuun. Tullessani takaisin hurmaavasti tuoksuvaa ruokaa oli pöydällä. Arvi kokannut. Mieli oli maassa tapahtuneen takia, mutta Arvipa osasi piristää mua."

snapshot_34f3eead_d4f8288e.jpg
"Olin nukahtanut ruokaan. Arvi oli häipynyt. Olin yksin."


Kommenttia? :)